FANDOM

Wielkie Księstwo Nuruaru - państwo, które powstało na gruzach Królestwa Toohanu rządzonego przez Maah'Tu, podobnie jak Wielkie Księstwo For'Tharu powstało na gruzach Cesarstwa Thu Thar, w którym prym wiedli przedstawiciele innego szczepu Maah'Tu. W przeciwieństwie do uzurpatorów z For'Tharu, Wielcy Książeta Nuruaru nie karczują puszcz, które zamieszkiwali Maah'Tu i inne rasy. Zamiast tego żyją z nimi w sojuszu. Maah'Tu uznali Wielkiego Księcia za swojego władcę jedynie oficjalnie, dla pozorów, aby ani barbarzyńska Unia Księstw Glacerarskich, ani Wielkie Księstwo For'Tharu, a już szczególnie aby Magostwo Teralu nie mogło bezkarnie napadać na Puszcze Nuruaru i mordować nieludzi. W ten sposób Maah'Tu dostali się pod opiekę Wielkiego Księcia i kontynuują swoje spokojne życie, a nieludzie z całego świata uciekają do Nuruaru, aby uniknąc prześladowaniom. W zamian nieludzcy mieszkańcy lasu produkują broń i sprzęt, które są najwyższych jakości i dają armii Nuruaru ogromną przewagę nad pozostałymi.

Obecnie w Wielkim Księstwie Nuruaru rządzi Hojło, którego to przodek założył państwo. Swoją siedzibę ma w mieście Żdań, zbudowanym w widłach rzek Wajły i Awrinki. 

Historia w budowie.

Krainy Nuruaru:

  • Puszcza Nuruaru
  • Lodowy Chrom
  • Wschodnie podnóże gór Terratium
  • Zachodnia część stepu Perelii.

Miejsca specjalne:

  • Prastary Buk
  • Jezioro Amt

Więcej z Fandomu

Losowa wiki