FANDOM

Latebrowie, często pogardliwie nazywani skrzatami lub krasnalami. Są podobni do ludzi, lecz niższi i szerszej postury. Mężczyźni Latebrów są gęsto porośnięci włosami przypominającymi futro i zazwyczaj są nieco niższi od kobiet, które tak właściwie niczym nie różnią się od kobiet ludzkich, z wyjątkiem niższego wzrostu. Stąd bardzo częste pomyłki ludzkich mężczyzn i ogromna ilość pół-latebrów.

Różnorodność charakterów wśród latebrów jest ogromna, tak jak u ludzi, lecz prawie zawsze łączy ich pokojowe nastawienie, próby unikania konfliktów i ironiczny, czasami ponury, humor. Latebrowie są silniejsi psychicznie, mają mniejsze skłonności do popadanie w depresje, nie da się ich łatwo zrazić przed osiągnięciem postawionego sobie celu. Dzięki temu wielu latebrów zarządza kompaniami handlowymi, bankami, odnosi sukcesy kupieckie, prowadzą cechy rzemieślnicze, gildie, także magów. Sukcesy te są równoznaczne z zazdrością ludzi, a w połączeniu z ich rasizmem prowadzą do wielu prześladowań, przez co latebrowie ciągle narażeni są na niebezpieczeństwa, ale dzięki swej wytrzymałości radzą sobie z rasizmem najlepiej ze wszystkich ras.

Latebrowie od dawna nie posiadają własnego państwa i nie zanosi się, aby prędko jakiekolwiek, nawet najmniejsze powstało. Przedstawiciele tej rasy są rozproszeni na całym świecie w większych miastach, a ich największe skupiska znajdują się w: Lodowy Chrom, góry Żelazne, dolina Thonbu, Republika Angurii, Republika Fritelli

Więcej z Fandomu

Losowa wiki